Returnering og ombytning

Returpolitik

Du kan returnere din ordre inden for 14 dage efter, at ordren er leveret klar, forudsat at produktet er i original stand og har alle etiketter tilbage. Produktet skal være i perfekt stand, det må ikke have været brugt eller ændret på nogen måde. Vi forbeholder os retten til at nægte enhver retur, der ikke er godkendt i vores kvalitetskontrol.

Tilbagebetale

Et returneringsgebyr vil blive tilføjet til alle returneringer og vil blive trukket fra din refusion. Selvom du sender flere ordrer tilbage i én pakke, vil returomkostningen blive opkrævet for hver enkelt ordre. Du vil modtage din tilbagebetaling via den samme betalingsmetode, som blev brugt på købstidspunktet. Der kan gå op til 14 dage fra du returnerer din vare, til du modtager din refusion. Så snart vi har håndteret din returnering, vil du automatisk modtage en bekræftelsesmail Har du foretaget dit køb via faktura via Klarna og skal returnere, anbefaler vi, at du går ind på Klarnas portal og melder din returnering. Når du har gjort dette, vil din faktura blive sat på pause i 21 dage / indtil vi har registreret din returnering. Når vi har registreret din returnering, får Klarnadirekt besked og opdaterer og sender din nye faktura ud via e-mail.

Sådan vender du tilbage

1. Læg produktet i den originale emballage.

2. Udfyld ev. retursedlen og læg den i pakken.

3. Sæt returetiketten på toppen af ​​pakken.

4. Returner pakken til en Postnord-agent.

5. Bed altid om en kvittering med et sporingsnummer, hvis der skulle ske noget på vejen.Hvis du har afgivet ordren via Postnord, kan du efterlade pakken, hvor du afhentede den eller på et andet Postnord-udleveringssted.Hvis du har afgivet ordren via Schenker, kan du efterlade pakken, hvor du har afhentet den eller på et andet Schenker-udleveringssted.Hvis du har spørgsmål om returnering, bedes du kontakte kundeservice.

Byten

Spåra Group AB har ikke mulighed for at administrere ombytning af varer købt på vores webshop. Send din retur ved at følge instruktionerne ovenfor. Så snart vi har behandlet din returnering, modtager du din tilbagebetaling via den samme betalingsmetode, som blev brugt til at gennemføre købet. Læg en ny ordre, hvis du ønsker en anden størrelse eller farve.

Gratis retur i butik

Du kan returnere varer bestilt fra vores webshop i vores butikker/kontorer indenfor 14 dage. Har tæmmet din ordrebekræftelse som en kvittering for dit køb. Du vil modtage din tilbagebetaling via den egenbetalingsmetode, der blev brugt på købstidspunktet.

Klager

Vi gør altid vores bedste for at sende alle varer ud i perfekt stand. Hvis du har modtaget en beskadiget eller defekt vare, så send et billede med det samme, hvor vi tydeligt kan se fejlen og forklare fejlen Send billedet til support@gospara.com, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt. Din klageanmodning skal fremsættes straks, når du opdager fejlen, inden for rimelig tid. Vi accepterer kun reklamationer forårsaget af fabrikationsfejl. Varer, der er blevet beskadiget ved daglig brug, anses ikke for defekte. Vi kan kun håndtere defekte enheder fra ordrer afgivet i vores webshop Hvis vi accepterer din reklamation, sender vi dig en ny returseddel via e-mail, som du bruger, når du returnerer det defekte tøj. Brug ikke retursedlen som muligt. komme i din pakke, for returnering og reklamationer håndteres separat.ioner