Fortrolighedspolitik

Beskyttelse af personoplysninger er vigtig for Spåra Group AB. Vi arbejder konstant på at beskytte dine oplysninger og handle i overensstemmelse med dine rettigheder og gældende databeskyttelseslove. Denne politik indeholder vigtige oplysninger om, hvordan vi håndterer persondata og forklarer dine rettigheder i forhold til vores persondatabehandlingsorganisation. "Vi" henviser i denne politik til Spåra Group AB.

Hvordan vi indsamler og bruger dine oplysninger

De indsamlede oplysninger varierer afhængigt af, hvordan du bruger vores tjenester. De personlige oplysninger, vi opbevarer om dig, leveres enten direkte af dig, kommer fra tredjeparter eller indsamles, når du bruger vores hjemmeside eller vores tjenester.

Grundlag for omkostningsforslag

De personoplysninger, vi indsamler og behandler om dig, er:
• navn, hjemmeadresse, telefonnummer, e-mailadresse, aktuelle kontraktoplysninger, hvis du allerede er kunde.Oplysningerne bruges til følgende formål:
• Vi bruger dine oplysninger til at give omkostningsoverslag, hvilket sker enten via telefon eller e-mail.

Vores brug af dine oplysninger som ovenfor sker i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslove. Vores behandling af dine personoplysninger før og i forbindelse med udarbejdelse af et tilbud til dig er baseret på de regler, der specificerer, hvilke foranstaltninger vi kan træffe, inden vi indgår en aftale med dig.Aktivitet på vores websted Se vores webstedspolitik nedenfor for at finde ud af mere om de personlige oplysninger, vi indsamler, når du besøger vores websted.

Tilmelding til vores tjenester

De personoplysninger, vi indsamler og behandler om dig, er:

• navn, hjemmeadresse, kontaktnummer, e-mailadresse og betalingsoplysninger.vi vil også indsamle personoplysninger vedrørende de kontaktpersoner, du angiver at bruge i tilfælde af en alarmsituation. Disse oplysninger består af navn, mobilnummer og e-mailadresse. Kontaktpersoner ved alarm kan være din kone/mand eller samlever, familiemedlemmer, naboer, venner eller medarbejdere.Vi bruger oplysningerne til følgende formål:• Vi bruger oplysningerne til at indgå aftaler, levere vores ydelser, installere alarmer og det overvågningssystem du vælger, administration (herunder fakturering, inkasso og betalingsanmærkninger, hardware- og softwareopdateringer, kredittjek og teknisk support). Vi behandler dine oplysninger i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning, og informationsbehandlingen sker i dette tilfælde for at opfylde de forpligtelser, vi har over for dig (vores forpligtelse til at udføre overvågningstjenester for dig).

• Dine angivne kontakter vil kun blive kontaktet, hvis du har en alarm, og hvis du har valgt i dine indstillinger, at dine angivne kontakter skal kontaktes. Ved at give personlige oplysninger til andre personer, antager vi, at du også har informeret dem om, at deres personoplysninger vil blive brugt af os som ovenfor, og at det er i din og vores legitime interesse, at deres personoplysninger behandles i det omfang, det er tilladt af og opfylder kravene i disse privatlivsregler.

Brug af vores tjenester (inklusive gospara.com og mobilapplikationen)

Når du bruger vores tjenester, indsamler og behandler vi følgende personoplysninger om dig:

• navn, hjemmeadresse, kontaktnummer, e-mailadresse, angivne kontaktpersoner og al korrespondance mellem os, betalingsoplysninger, GPS-data og brugerlogfiler til systemet, inkl. alarmer og foranstaltninger samt identifikationsnumre.

Vi bruger oplysningerne til følgende formål:

1. At kommunikere med dig. Vi kontakter dig via telefon, e-mail og/eller post for (normal) service og vedligeholdelse, eller eventuelt i tilfælde af at alarmen går. Indgående og udgående telefonopkald såsom kundeserviceopkald og salgsopkald kan blive optaget. Optagelserne er lavet til brug for dokumentation, kvalitetsarbejde og/eller uddannelse;

2. For at gemme og spore din alarmhistorik. Når du eller en anden bruger aktiverer eller deaktiverer alarmen, gemmer vi oplysninger om, hvornår det skete.

3. For at komme i kontakt med dig.

4. Til videreudvikling af og/eller opfølgning af vores produkt- og servicetilbud (inkl. Installation, vedligeholdelse og funktionskontrol), for at optimere vores produktsortiment og/eller til udvikling af marketingaktiviteter for fremtidige kunder, kan vi evt. anonymiseret og/eller kombinationer af aggregerede kundeoplysninger om dig;

5. For at give dig yderligere sikkerhedsrelaterede produkter gennem vores webshop;

6. For at gøre det muligt for dig at overvåge din ejendom fra en computer eller din mobile enhed gennem gospara.com og/eller mobilapplikation, omfatter dette f.eks. brugerlogfiler og alarmstatus Vi behandler dine oplysninger i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning og informationsbehandlingen foregår i de fleste tilfælde med den aftale vi har med dig som retsgrundlag (vores forpligtelse i henhold til aftalen til at udføre overvågningstjenester for dig) . I hvert fald

7. behandlingen af ​​personoplysninger sker i lyset af vores legitime interesse i at udføre behandlingen.

Markedsføring

De personoplysninger, vi indsamler og behandler om dig, er:

• Personlige oplysninger, såsom navn, hjemmeadresse, telefonnummer, e-mailadresse, land.

• Vi kan også registrere aktiviteter og brug af vores tjenester samt oplysninger om dine tidligere køb inden for rammerne af vores dataanalyse. Dette gøres for at kunne drive forretningen bedre og dermed tilbyde bedre ydelser.Vi bruger oplysningerne til følgende formål:

• Distribution af direkte markedsføring om vores sikkerhedsprodukter og -tjenester. Dette kan gøres via e-mail, mail, SMS, telefon eller tilpassede online annoncer.

• Hvis vi behandler dine personoplysninger som følge af, at du er kunde hos os, kan vi kontakte dig med oplysninger om lignende supplerende produkter og tjenester (inkl. Specialtilbud, rabatter og konkurrencer), så længe du ikke har bedt os om at stoppe sende markedsføring eller du selv har valgt ikke at deltage i vores elektroniske markedsføring. Hver elektronisk besked fra os indeholder mulighed for afmelding fra videre deltagelse. Du kan til enhver tid sende en e-mail til os på support@gospara.com for at afregistrere dine oplysninger fra yderligere meddelelser.• Vi kan bruge dine personlige oplysninger til at sende dig undersøgelser. Dette gøres for at forbedre vores tjenester og/eller for at udforske markedet. Det er altid frivilligt at deltage i vores markedsundersøgelse. Ovenstående brug af personoplysninger er tilladt i henhold til gældende databeskyttelseslovgivning. Behandlingen af ​​dine personoplysninger til markedsføringsformål sker hovedsageligt på baggrund af vores legitime interesse i en sådan behandling, men kan i visse tilfælde (for eksempel hvor det er påkrævet ved lov) kræve dit samtykke.

Oplysninger indhentet fra tredjeparter

Vi indsamler og/eller modtager også oplysninger fra tredjepartsvirksomheder, som vi samarbejder med, såsom forsikringsselskaber, bilproducenter, annoncenetværk, brancheforeninger mv. Vi bruger de personlige oplysninger, vi modtager som ovenfor, til at markedsføre vores tjenester til dig, medmindre du udtrykkeligt har fravalgt det eller tidligere har oplyst, at du ikke ønsker at blive kontaktet i markedsføringsøjemed. Det er nemt at fravælge markedsføring til enhver tid, hvis du skulle ombestemme dig.

Formidling af information

Vi sælger aldrig dine oplysninger til tredjepart. Vi kan dog dele oplysningerne med partnervirksomheder i forbindelse med levering af produkter og tjenester. Da vores forretning kræver viden og ressourcer fra andre virksomheder for at kunne udføre bestemte handlinger, skal vi også dele dine oplysninger med udvalgte modtagere, som er anført nedenfor. Disse virksomheder har en tilsvarende juridisk eller kontraktlig forpligtelse til at sikre dine oplysninger. Ellers vil vi fortsat være ansvarlige for, hvordan de håndterer dine oplysninger. De modtagere, vi deler dine oplysninger med, falder ind under følgende kategorier.• Myndigheder som f.eks. politi og beredskab, hvis det er tydeligt, at der begås en forbrydelse, eller en anden nødsituation er indtruffet eller er ved at indtræffe. Fogeden med hjælp til ubetalt gæld, hjælpende hænder og tilbagetagelse.• Sikkerhedsselskaber, der opbevarer dine personlige data i land inden for EØS, som vi bruger til at sende vagter eller assistance til din ejendom, hvis alarmen skulle gå.Udbydere af betalingstjenester (f.eks. Klarna), som opbevarer dine personlige data i land inden for EØS, som vi bruger til at behandle dine betalinger til installation og tjenester.• Vores franchisetagere og partnere, som opbevarer dine personoplysninger i land inden for EØS, som hjælper dig med service, installationer, produkter, vedligeholdelse, kundeservice og som vi samarbejder med i salgsaktiviteter og med at finde potentielle nye kunder og nye marketingkanaler.• Udbydere af finansielle ydelser (f.eks. inkassovirksomheder og finansielle rådgivere), som opbevarer dine persondata i land inden for EØS, til hvem vi kan overdrage tilgodehavender, der hidrører fra kontrakten med dig, f.eks. i tilfælde af manglende betaling for produkter og ydelser.• Cloud-lagringsudbydere, der gemmer dine personlige data i land inden for EØS for at gemme personlige data, du afgiver, og for at udføre alle kontrakter, som vi har indgået med dig. Leverandører af kundekommunikationssystemer og telefonsystemer (getanewsletter.com), der gemmer dine personlige data i land inden for EØS, som vi bruger til at give dig information og tilbud via e-mail og/eller post og/eller komme i kontakt med dig telefonisk . Udbydere af analyseværktøjer og søgemaskiner (f.eks. Adobe og Google Analytics), der gemmer dine personlige data i land inden for EØS, som hjælper os med at forbedre og optimere hjemmesiden og/eller vores mobilapp.• Udbydere af analyseværktøjer (f.eks. Microsoft Azure), der gemmer dine personlige data i land inden for EØS, som hjælper os med at forbedre og optimere vores tjenester og produkter.• Partnere (f.eks. forsikringsselskaber, leasingselskaber), som gemmer dine persondata i land inden for EØS, som gemmer data om dig, hvis du giver dem ret til dine persondataoplysninger.• Udbydere af markeds- og markedsundersøgelser (f.eks. Facebook og Google), der opbevarer dine personlige data i lande inden for EØS, som vi bruger til markedsføring, markedsundersøgelser og kundeundersøgelser. Bemærk venligst, at denne liste ikke er udtømmende og kan variere over tid. Hvis vi, enhver virksomhed eller væsentlig del af vores aktiver erhverves af en tredjepart, og dine oplysninger overføres til den nye ejer. Vil den nye ejer være underlagt de samme love som os med hensyn til dine personlige oplysninger.

Tredje partier

I det omfang installation og levering af produkter og tjenester til dig som kunde inden for din ejendom involverer behandling af personoplysninger af tredjeparter (såsom besøgende eller familiemedlemmer), kan du være forpligtet til at give dem besked om, at vi behandler deres personlige oplysninger data.

Opbevaring af dine data

Vi gemmer dine personlige oplysninger til brug på den måde, der er beskrevet i dette dokument. I visse tilfælde, når du vælger at undlade at deltage i markedsføring, kan vi sikre, at dine oplysninger ikke bliver brugt til fremtidig kontakt vedrørende markedsføring med dig. Når vi ikke længere har brug for dine personoplysninger, sørger vi for at slette dem sikkert iht. med vores politik vedrørende opbevaring af personoplysninger.

Kontakt og reklamationer

Vores databeskyttelsesrådgiver fungerer som hovedkontaktperson for alle spørgsmål vedrørende dette dokument, herunder hvis du ønsker at udøve dine rettigheder som dataansvarlig. Databeskyttelsesrådgiveren eller den lokale kontaktperson kan kontaktes via e-mail på support@c-pod .com Hvis du har klager eller spørgsmål om, hvordan vi bruger dine personlige oplysninger, kontakt os, og vi vil forsøge at finde en løsning så hurtigt som muligt.

Dine rettigheder

Du har en række rettigheder vedrørende dine personoplysninger.Du har ret til at få adgang til dine personoplysninger, til at rette personoplysninger, vi har om dig, ret til at få dine personoplysninger slettet og til at begrænse eller gøre indsigelse mod vores behandling af dem. Du har også ret til at trække dit samtykke tilbage, blive fritaget for at modtage fremtidig markedsføring fra os, og du har under visse omstændigheder ret til at få dine oplysninger overført til dig eller enhver tredjepart, samt ret til at gøre indsigelse mod profilering og automatiseret beslutning fremstilling. I tilfælde af en klage kan du indberette vores behandling af dine personoplysninger til tilsynsmyndigheden https://www.datainspektionen.se/.Denne privatlivspolitik blev opdateret i april 2019. Vi forbeholder os retten til at ændre oplysningerne fra tid til anden.